Με τους ίδιους όρους που διεξήχθησαν τα προηγούμενα debate των πολιτικών αρχηγών, δηλαδή με παράλληλους μονολόγους και συγκεκριμένη θεματολογία θα γίνει και η τηλεμαχία της Πέμπτης, ανάμεσα στους 5 αρχηγούς των κοινοβουλευτικών κομμάτων.
Όλοι οι δημοσιογράφοι που συμμετέχουν συμφώνησαν, ότι η διαδικασία θα πρέπει να αλλάξει, ώστε να γίνεται πιο ουσιαστικός και πιο ελεύθερος διάλογος.
Μάλιστα, η γενική γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, Αλέκα Παπαρήγα πάντως εξέφρασε δημόσια τις αντιρρήσεις της για τον τρόπο διεξαγωγής του «debate» λέγοντας ότι εάν είχε επιλογή δεν θα συμμετείχε.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου