Έτοιμος ο κανονισμός του υπ.Ανάπτυξης για το πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης
Στα συναρμόδια υπουργεία προς έγκριση έχει αποσταλεί ο κανονισμός του υπουργείου Ανάπτυξης για το «πιστοποιητικό ενεργειακής απόδοσης» στα ιδιωτικά κτήρια, όπως δήλωσε την Πέμπτη ο γγ του υπουργείου σε ημερίδα του ΚΕΠΕ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου